¸.•❀ •.همدلی "مشاور مدرسه " .• ❀•.¸

¸.•❀ •.همدلی "مشاور مدرسه " .• ❀•.¸
✿ بیایید ، باور کنیـــم دلیـــل پــرواز " پـــر " نیست !!! پریــدن ، باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد . . . ...✿
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرین مطالب

ثبت‌نام آزمون کارشناسي‌ارشد 94

 
 

سازمان سنجش آموزش کشور بدين وسيله به اطلاع کليه متقاضيان شرکت در آزمون ورودي تحصيلات تکميلي (دوره‌هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1394  و المپياد علمي - دانشجويي کشور مي‌رساند که ثبت نام براي شرکت در آزمون مذکور منحصراً به صورت اينترنتي از روز شنبه مورخ 17/08/93 آغاز مي‌شود و در ساعت 24 روز يکشنبه مورخ 25/08/93 پايان مي‌پذيرد؛ لذا کليه داوطلبان متقاضي ثبت نام که داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل هستند، مي‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمايند.

شرايط ثبت‌نام‌:
علاقه‌مندان به تحصيل در دوره هاي تحصيلات تکميلي مي‌بايست ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غير ايراني و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران (مندرج در دفترچه راهنماي شرکت در آزمون که در سايت سازمان قرار دارد)، در صورتي که داراي شرايط مذکور باشند، به عنوان داوطلب مقطع کارشناسي ارشد حداکثر در دو رشته امتحاني (رشته امتحاني اول و رشته امتحاني دوم طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي آزمون) متقاضي ادامه تحصيل شوند.
ثبت‌نام‌ براي‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال 1394، منحصراً به روش ذيل امکان پذير است:
1- مراجعه به سايت سازمان به نشاني: (www.sanjesh.org).  2- دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) از سايت سازمان.  3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام. 4- با توجه به اينکه پرداخت هزينه ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي انجام مي‌گيرد، داوطلبان لازم است به وسيله کارت‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونيکي آنها فعال است، با مراجعه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 000/250 (دويست و پنجاه هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون يک کدرشته امتحاني، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. 5- داوطلباني که علاوه بر رشته‌ انتخابي‌ يا امتحاني‌ اصلي (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحاني‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحاني دوم را نيز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمايند. اين دسته از داوطلبان مي‌بايست براي رشته امتحاني‌ دوم يک‌ کارت اعتباري ديگر ، به مبلغ 000/250 (دويست و پنجاه هزار) ريال علاوه بر کارت اعتباري اول خريداري نمايند.
تذکر: داوطلباني که متقاضي ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌هاي امتحاني (اصلي و شناور) و علاقه‌مند به شرکت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي هستند، لازم است که علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ 000/80 (هشتاد هزار) ريال ديگر نيز براي دوره‌هاي مذکور، براي اعلام علاقه‌مندي اقدام نمايند.
دستورالعمل و نحوه تکميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:
به داوطلبان توصيه مي‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام، ابتدا فرم پيش‌نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکميل نموده و سپس براساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه نرم‌افزاري ثبت نام وارد نمايند. راهنماي جامع نحوه تکميل فرم در برنامه نرم افزاري ثبت نام اينترنتي موجود است و داوطلبان براي کسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. داوطلبان لازم است که در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است که در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب، در صورت پذيرفته شدن در آزمون قبولي وي (کان لم يکن) تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.
زمان توزيع کارت اينترنتي و محل آزمون:
بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون تحصيلات تکميل 1394 در روزهاي چهارشنبه ،پنجشنبه و جمعه مورخ 15،16 و 17/11/93 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است که از روز يکشنبه مورخ 12/11/93 لغايت روز سه شنبه مورخ 14/11/93 با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهيه پرينت کارت و راهنماي شرکت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه تعيين مي‌شود؛ لذا مقتضي است که داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.
برگزاري‌ المپياد علمي‌ - دانشجويي‌ کشور:
داوطلبان مي توانند همزمان ‌با برگزاري‌ امتحانات‌ آزمون ‌ورودي تحصيلات‌ تکميلي (دوره‌هاي ‌کارشناسي ‌ارشد ناپيوسته ‌داخل‌) سال 1394، در اولين ‌مرحله آزمون المپياد علمي - دانشجويي‌ کشور بر اساس شرايط و ضوابط مندرج در صفحه 8 دفترچه راهنما در آزمون شرکت نمايند.
توصيه‌هاي‌ مهم‌:
1- داوطلبان براي اطلاع از مقررات وظيفه عمومي، شرايط و ضوابط استفاده از سهميه رزمندگان و ايثارگران و همچنين شرايط و ضوابط اتباع خارجي به دفترچه راهنماي شماره 1 که از سايت سازمان قابل دريافت است، مراجعه نمايند.
2- به داوطلبان توصيه مي‌شود که در انتخاب کدرشته‌هاي امتحاني (اول و دوم) و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت لازم را مبذول فرمايند؛ لذا پس از دريافت کد پيگيري 14 رقمي در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.
3- کليه‌ فارغ‌التحصيلاني‌ که‌ مقطع‌ کارشناسي‌ ارشد خود را به‌ پايان‌ رسانيده‌اند و از لحاظ نظام وظيفه منعي ندارند، در صورت‌ تمايل‌ به ‌شرکت‌ در رشته‌ ديگري‌ به‌ جز رشته‌ فارغ‌التحصيلي‌، لازم‌ است‌ که نسبت‌ به‌ تکميل‌ تقاضانامه‌ بر اساس‌ مقطع‌ کارشناسي‌ اقدام‌ نمايند؛ ضمن اينکه لازم است که به تذکر مندرج در دفترچه راهنماي شرکت در آزمون توجه نمايند.
4- کليه کساني که به عنوان دانشجوي مقطع کارشناسي ارشد مشغول به تحصيل هستند، مجاز به شرکت دراين آزمون نخواهند بود
5- توصيه‌ مي‌شود که حتماَ داوطلبان پس از تکميل تقاضانامه و دريافت کد پيگيري، يک نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.
6- هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، سايت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي عمومي ‌اعلام ‌خواهد شد.
7- در صورت‌ لزوم،‌ داوطلبان مي‌توانند از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي (غيرحضوري) يا با شماره تلفن‌هاي: 9-8923595‌8-021 با روابط عمومي ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درساعات اداري تماس‌ حاصل‌ نمايند.
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
[ شنبه 17 آبان 1393برچسب:, ] [ 10:25 ] [ الف - امیری ]
درباره وب سایت

✿ " إِلَـهِـي أَنْتَ كَمَا أُحِـبُّ فَاجْعَلْـنِي كَمَا تُحِـبُّ " ✿ الهی تو آنچنانی‏ كه دوست دارم، پس مرا هم،چنان كن كه دوست دارى. ✿-----------------------------------------✿ بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است میستایمش ، چون لایق ستایش است. ✿-----------------------------------------✿ معلمم و این سهم من است از تمام زیبایی های دنیا... خدایا! تو را شاکرم که مرا برای این رسالت پاک برگزیده ای. *** ✿-----------------------------------------✿ با سلام خدمت همه دوستان گرامی********** خوشحالم که از این وبلاگ دیدن میفرمایید. در این وبلاگ سعی شده با جمع آوری اطلاعات آموزشی- تربیتی -علمی- فرهنگی و...از سایت ها ،مجلات وتجربیات شخصی ، نکات مثبتی را ارائه نمایم .لطف کنید با ایده ها و نظرات پسندیده و زیبایتان مرا راهنمایی کنید. ✿........حق نگهدارتان.......✿ ✿.......باتشکر ازحضور سبزتان .......✿ ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) ****صلوات**** ✿----------------------------------------✿ ✿----------------------------------------✿ ایمیل مشاور مدرسه: moshaver.nemooneh2@gmail.com "الف - امیری"
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿

مشاهده و دریافت کد
✿-----------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ ✿--------------------------------------✿ جهت ترجمه صفحه وب یکی از زبان های زیر را انتخاب کنید ✿-------------------------------------✿

✿--------------------------------------✿
✿--------------------------------------✿
معلم لینک
معلم بلاگ
✿-----------------------------------------✿ ✿-----------------------------------------✿
Up Page
کد موس ستاره

شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت؛ ولی می شود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت • ✿•.¸ ❤ ¸.•✿ • اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت
امام خامنه ای
پیغام مدیر
اگر ذهنتان را اصلاح کنید ما بقی زندگیتان ، سر جایش قرار خواهد گرفت.
pic موسیقی قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

موفق باشید " همدلی مشاور مدرسه "